Kızlar merhaba 3.5 yaşında bi oğlum var. Arkadaşlarıyla problem yaşadığı zaman çok büyütüyor devamlı ağlıyor. Değer verdiği bi arkadaşı onunla değilde başkasıyla oynadığı zaman ağlaya ağlaya mahfoluyor. Bi arkadaşı ona bağırdı diye dün gece ağlaya ağlaya uyudu. O kadar çok üzülüyorum ki onun bu haline. Kendi kendini çok üzüyor. Bide kendi problemini hep benim çözmemi istiyor. Ben orali olmadigim zaman bana da cok hırçın davraniyor. Kızlar ne yapmalıyım nasıl bi yol izlemeliyim bilmiyorum