Yesimvolkanyamac 13 günlük oğlum var sütğm yetersiz geldiği için doktor mama verdi ama dün saat 5ten beri kakasını yapamıyo sürekli sıkıyo yavrum kendini
Harikamm Yesimvolkanyamac canım hiç başıma gelmedi ama doktorlar 10 güne kadar yapmamasını normal buluyor
ZeynepEceninAnnesii Yesimvolkanyamac canım benim kızım da öyleydi ıkınmaktan uyuyamazdı babasıyla içimiz giderdi sabahlara kadar, bigaia + sab simpleks kullandık bol bol masaj yap doktoruna sor bu gaz damlaları ise yarar Allah’ın izniyle. 3 aylık olduk hala gaz sancısı olur arada. Sab simpleks kullanıyoruz hala.
deletedmom111 Yesimvolkanyamac gliserin kansuk fitil var yarısını vereceksin benim bebeğimde öyle olmuştu ama doktoruna sor
deletedmom111 Yesimvolkanyamac bide gaz damlası biogai SAb simplex bio sindirimede yardımcı oluyor bu arada geçmiş olsun
Ejderhahavva ZeynepEceninAnnesii sab simpleks çok iyi devamlı kullanılınca ise yarıyor benim oğlumu da o kurtardı bi nebze diyebilirim
Ejderhahavva Yesimvolkanyamac mamadan dolayı diye düşünme bebegin daha çok küçük ve genelde her bebekte görülür bu durum henüz bağışıklığı tam gelişmediği için bu durumlar görülebilir kesinlikle gezdir bol bol sırtına karnına masaj yap
Mersah Yesimvolkanyamac süt artırıcı bir damla var hiç denemedim ama doktorum eğer yetmezse diye önerdi herkez memmun onu dene istersen
Yesimvolkanyamac Cay aldım hurma yiyorum bol bol herseyden tüketmeye çalışıyorum doğumdan sonra çok vardı sütüm sezeryan olmama rağmen durduramıyodum ama son 2 gündür sütüm yok sol göğsümde kesildi zaten gelmiyor hiç
Symkoc Canım mamasından olabilir bizde aptamil ve sma öyle yapmıştı kakasını yapamıyodu çok gaz yapmıştı aptamil conformil kullanıyorum öyle bir sorunumuz kalmadı çok şükür 🙏
Ygtek Yesimvolkanyamac poposunu zeytinyağlı ile uyar canım uzun yap ama öyle yapar kakasını birde gaz damlasına başlayın bize sap simlex cok iyi gelmişti
sevimli61 Yesimvolkanyamac ekstra mama alan bebeklerde 4 güne kadsr yapmaması normal zeytibyağı ile popoya hafif uyanır her mamasının içinde 3-4 damla şaf zeytinyağı ekleyin