Selam arkadaşlar
Buzdolabında sağılmış bi kaç sütüm var yani dondurucuda duruyor. Dışarıya çıkınca her zaman emzirebilecek alan bulamıyorum sağılmış o sütlerimden alsam nasıl koruyacağım bilgisi olan var mı? Çözünmesini beklemeden direkt çantaya atayım mı vereceğim zamana kadar çözülmüş olur ama tekrar termosta falan biraz sıcak su içinde bekletmek gerekir mi? Veya bozulma olur mu havalar sıcak olmaya başladı kafam çok karıştı boşa gitsinler istemiyorum tecrübesi olan var mı acaba?