Kahvaltıda omlet,pankek,labne,zeytin vs. Veriyorum.Öğlenleri tarhana çorbası,yoğurt çorbası gibi çorba veriyorum.Ara da şeftali,muz,yenidünya,kayısı gibi mevsim meyvesi veriyorum.
Akşamları ise haftada 3-4 gün hazırladığım bebek salçası ile normal sulu yemek hazırlıyorum.(kıymalı kabak,kıymalı patates,semizotu yemeği vs.) Diğer günler ise sebzeli köfte,balık,et veya köy tavuğu veriyorum.Bu şekilde geçiyor günlerimiz :)