silaa66 daha 2 gunluk bebegım ve emerken gogusum cok acıyor esıme lansınoh krem almasını söyledım ıse yararmı yaramazsa ne yapmalıyım?❤️ emme suresı ne kadar olmalı doktor 15 dk dedi❤️
Anneyim-a silaa66 canım ben kremi satacağım bebeğim emmedi 5 kere anca kullandım 40 ml istersen vereyim 250 küsür normalde 150 ye veririm
Anr5155 silaa66 ilk zamanlar o sızı ister istemez oluyor zeytin yağı kantaron yağı gibi şeylerle yumuşatın yara falan olursa kantaron yağı hemen iyileştiriyor