Kızlar oğlum 6 buçuk aylık atağın en hararetli tarihi dündü öyle hiç ağır yaşamadı ama oğlum birden huy değiştirdi sanki. Normalde biberon reddi var asla mamayı uyanıkken içiremezdim asla biberonu görünce ağlar iter fırlatırdı sadece uyurken içerdi. 2dir şansımı deniyorum uyanıkken 120 CC içiyor bu böyle devam eder mi? İnşallah etsin uyanıkken de içsin. Bir de 7de en geç 8de uyurdu gece uykusuna geçerdi şimdi 9da uyuyor 2 gecedir bu konuda da memnunum aslında düzene oturursa daha geç kalkar en azından. Sizin fikrinizi alabilir miyim? Umutlanayım mı? Bu huy değişimi mi?