Iki_pasa_annesi Kızlar sezaryen doğum yaptıktan 1 hafta sonra gittim güzel toplamış rahmin dedi sonra şu gün gel demedi 40 kontrolüne kendim mi gitmem gerekiyor yoksa sizin doktorunuz 40 gün sonra tekrar gel dedimi
ikizannesi4242 Iki_pasa_annesi 1 hafta sonra gitmiştim kontrole herşey normaldi tekrar 40 kontrolü falan demedi doktorum
gozleri_deniz1 Iki_pasa_annesi bana hiç bişey söylemedi doktor gitmedim de zaten sonradan başka doktora gittim sıkıntı yoktu
mucizeminnosum Iki_pasa_annesi benim doktorumda çağırmamıştı 40 kontrolüne burda herkes gitmiş ben kendim söyledim gel dedi 40 kontrolüne öyle gittim bazı doktorlar gerek görmüyo heralde zaten onda da ultrasonda iki dk baktı o kadar gitmesem de olurmuş
YavuzAli33 Iki_pasa_annesi bende sezeryan doğum yaptım haftasında gittiğimde 40 kontrolüne gel dedi herhangi bir ağrı şişlik kızarıklık kaşıntı olmadığı için gitmedim
Lara17 Iki_pasa_annesi Bende 1hafta sonra gittim 40ında çağırdı gitmedim kontrole bir şeyde olmadı. 5aylığız.