Kızımın üst 4 dişi ve alt 2 dişi bayadır çıkmış durumdaydı. Kızım 11 ay 15 günlük 10 gün önce alt 2 dişide çıktı. Kızım ishal oldu, her diş çıkardığında oluyor fark ettim ki üstte 4 dişin yanındakiler değil bir arkasındakileri çıkartmış uçları çıkmış durumda (azı dişi galiba onlar) bu normal mi ? Azı dişleri büyüdükçe öbürlerinin yeri kapanmaz değil mi? Tedirgin oldum biraz