Nereleregidem Bayanyanakkkkkk benimki de 12 aylık. Ön alt iki dişin başı var sadece bekliyorum aynı şekilde 🙇
gozleri_deniz1 Bayanyanakkkkkk bizimde 15 aylıkken çıkmıştı. Şimdi alt üst iki dişi var azı dişleride çıktı üstte daha yok bekliyoruz bakalım 🌸
nzlsprtkn Benim de kızım 12 ay 19 günlük hatta alt dişleri bile çıkmadı aylardır diş belirtileri var ama ortada diş falan yok😁 doktorumuzun deyimiyle “diş ektiricez heralde” çıkacağı yok çünkü