starwomen Busra0606 bende herhangi bir değişiklik olmadı ben hissetmedim öyle bir şey ama bende duymuştum herkeste farklı sanırım
Panikatakanne Busra0606 2.ayda oldum saçma değil kişiye yapıya göre değişiyor regli olduğum hafta çok çok çok azaldı bittikten sonra normale döndü ama tabi sütüm azalır mı diye kaygılanıp düşünürsen o daha çok azaltıyor
PamukPrensesannesii Busra0606 36. Gün regl oldum. Regl zamanlari azalıyor. Bitince normal haline dönüyor
Arzu7439 Busra0606 bebeğim 5 ay aylıkken olmuştum. Sütüm hep azdı. Etkisini fark edemedim açıkçası. Ama biyerde regl dönemi sütün tadının tuzlu gibi olduğunu ve bazı bebeklerin emmekten çekindiklerini okumuştum.
AliEmirmoms @“Busra0606” 10 ay sonra oldum bende geç olduğu için hamilelik göbeğim daha var nasıl göbeğimi yok edebilirim nolur tavsiye verin kendimden soğudum😂🥰