Bebegım 10 aylık. Dün terledi evde kalın giydirdim üstüne çok hareketliydi bende üstünü degıstırdım hemen ama biraz daha inçe giydirdim sanırım oyuzden üşüttü diye düşünüyorum . Bu gece beni emerken burnundan hırhır sesler geliyor ama beşikte mesela uyurken ses gelmiyor sadece beni emerken burnundan bu sesi duyuyorum nasıl önlem alabilirim sanırım hastalığın daha çok basında ne olur tavsiye verin