Nilay07 benim arkadasımın cocuguda öyle doğdu. Ameliyat oldu suan hiçbir sıkıntısı yok allaha sükür. Canınızı sıkmayın sakın bu kadarlık olsun minicik bir operasyonla iyi olur o. Yapışık ikizler bile ayrılıyor birde böyle düsünün ☺️ Hee şöyle bir durum var ne kadar doğru bilmiyorum arkadasımın anlattıgı kadarıyla genetik olan bir durummus 2. ye hamileydi bebeğinde engel oldugunu öğrendi cok kötüydü cok samimi olmadıgımız için konusamıyorum ama baska bir arkadasım saglıklı doğdugunu söylemişti. Size bunu cocuk düsündüğünüzde gerekli tüm tetkitleri yaptırın diye söylüyorum bende 2 hamileliğimde de yaptırdım herkesin mutlaka cocuk düsünmeden muayeneden geçmesi gerekiyor ama bu tabiki de sizlik bir durum degil hiç merak etmeyin hiçbir sey anlamayacak bebeğiniz. ❤️ Çok geçmiş olsun 🌸