Ozgebal Merhabalar ben bu ay çalışmaya başlıycam o yüzden süt sağmaya başlamam gerekli ama hangi makineyi almam lazım bilmedim. Siz neler kullanıyosunuz ? memnun musunuz?
Asyaveannesi04 Ozgebal benimki madela ama çok pahalı ablam verdi diye aldım, yoksa lansinoh felan alırdım yada hastane tipi kiralardım
TubaB Ozgebal ben wee baby almıştım manuel, en az bir saatte anca süt sağıyordum, sonra görümcem philips ödünç verdi yine manuel, 20dakğkada hallediyorum, hem de iki katı sağıyorum, elektronik hiç kullanmadım ama philips öneriyorum manuelde
Arifeblt Ozgebal spy soft plus aldım ben teendyoldan çokta uygundu gayette güzel çekiyor o kadar çok para vermeye gerek yok bence
cemreninannesi_ Ozgebal ben hastane tipi kiraladım Madela ev tipi ve Lansinoh vardı evde. Lansinoh asla işinize yaramaz Madela ev tipi de pahalı fakat çok iş görüyor benim bozuldu yoksa size verirdim. Kendim de bu ay hastane tipi kiraladım 855 tl ye çok memnunum
Kedici Elektrikli Avent almıştım ilk 40-45 gün iyiydi sonra sağmamaya başladı, Lansinoh el pompası aldım aşırı memnunum direk el pompası alın bence
Kedici Kedici yorumum neden düzenleniyor? Burası paylaşım yeri değil mi? Neden paylaştığım ürün linki siliniyor??? İnsanlara yardımcı olmaya çalışıyorum neden insanların ürünleri uygun fiyattan ulaşabilmesine engel oluyorsunuz? İndirim köşesi adı altında bindirimleri satabilmek için mi?
TubaB Ozgebal yani elektrikli kullanmadım ama kendim Philips Manuel’den memnunum , beni yanıtlayan bir anne önermiş daha uygun fiyatlısını ona bir bakın isterseniz ?
Kty_0105 Ozgebal bende kiwi markasının aldim ondan memnun kalmadim lansinoh el pompasi aldim kısa zamanda güzel sağıyorum