IsminurAlparslan Arkadaşlar epizyotomi dikişim var (kendiliğinden eriyen dikiş) normal doğum yaptım ama Ağrı çok var ne yapmam lazım Epizyotomi dikişi olan var mı
Nurrrrrr233 Canım benimde öyleydi ama ağrı yaşamadım doktorunuz hastaneden çıkarken ağrı kesici antibiyotik verdimj kullanabilirsin