Bebeğim gündüzleri uyku halinde ve geceleri uyumuyor.sabaha karşı huysuzluk yapıyor.Emmek istiyor ama o saatte süt gelmiyor galiba benden.ağlaya ağlaya uyuyor.acaba gercekten süt gelmediği için mi yoksa uyku mızmızlığı mı yapıyor anlamadım.yoksa sütüm mü yetersiz?gündüzleri hiç sorun yaşamıyoruz...uyusa bile uykusunda emziriyorum