Beyzakaralar bizde 13 ayligiz. Hergun olmasada haftada 2 gün bu şekilde bir krizimiz oluyo genelde. Bende o günde genelde hemen dışarıya cikiyorum biraz geziyoruz sonra elinden tutup yürüyoruz ki zaten yuruyo kızım ama ufak tefek düşüyor. Sonra eve geldigimizde sakinlesmis ve hemen oyuncaklarına yoneliyo beni unutuyo. Tavsiye ederim. Çünkü bende dışarı çıkmadigimizda kaç kere oyle oldu benide bunaltiyordu hicbi iş yemek vs yapamıyorum dediğiniz gibi geriliyorum. O yüzden bence hemen dışarıya atmaniz en iyi çözüm♥️ zaten giyinmeye vs başlayınca bile beni unutuyo dışarı cikmaya odaklaniyo ayakkabılarını giymeye vs calisiiyo😂😂