Merhaba kizlar sabah sabah sinirlerim alt üst oldu sabahın altisinda oğlumun öksürüğü başladı hastaydı da biraz tam kalktım su verecekken yatak komple kusmuk oldu bayağı kustu ve ağlamaya başladı sakinleştirmeye başladım tamam oğlum bişey olmaz ben şimdi temizlerim gel üstünü çıkartalım bunları da kaldıralım dedim neyse çıkardım banyoya götürdüm kucağımda ayaklarini yıkadım yüzünde de kusmuk kalmış elimlede yüzünü yıkadım başladı ağlamaya yüzünü yıkadım diye ama öyle böyle değil bayağı bağıra çağıra agliyo o ağlayınca bende kizdim yuz yıkanınca aglanirmi diye ağlayınca hemen kucağıma gelir ağlar bende bana doğru böyle sıkı sarıldım kzginligima gerçekten çok yoruldum çünkü iki aylikta kızım var o bile beni çok yormuyor hatta hiç yormuyor dün sabahta uyanınca ben yanında olmuyorum diye agliyo eşim 1 gün var 1 gün yok 24 saat yok sizinde var mı böyle çocuklarınız nasıl baş ediyosunuz kusmasina asla bagirmadim sadece yüzümü yıkadın diye ağladı diye kizdim öyle mi kalacak 3 buçuk yaşinda ve çok zor dönemden geçiyorum.kardesini kıskanır diye söyleyecekler içinde kesinlikle kiskanmiyor öyle bir tavri olmadı hiç hatta o kadar seviyoki sürekli öper sever gizli gizli bakarım gecen yanına yatmış ben mutfaktayken niye yattın oğlum ddim korkmasın kardeşim diyor o kadar çok seviyor.