snssnm Kızlar 3 günlük bebem emmiyor sütüm az az geliyor ben elimle sağıyorum ağzına biraz biraz kendisi ilk gün çekiyordu şimdi bıraktı kilo kaybı oldu hastanede mama veriyoruz şimdi ben mama taraftarı değilim ama bebeğim emmiyor ağlıyor sürekli kendini kasıyor ama biberon verince güzelce içiyor meme istediği performansı göstermediği için mi kolaya kaçıyor ne yapacağım emsin istiyorum pompa ile çekim yapıyorum kesilmesin kanallar açılsın diye ama damla damla geliyor moralim bozuluyor bebem aç kalıyor mama verince ben huzursuz oluyorum ama memeyi de almıyor alsa ağlıyor çekmiyor
Cyerg snssnm siringaya mama çekin yada süt varsa, göğsünüze birisi yavaş yavaş sıksın bebiş o şekilde tutabilir ❤️
sedaozdemir snssnm Ben ilk 1 hafta silikon meme ucu ıle emzırdım ve sagdım sagdım verdım.Sonra tuttu.Sizde pes etmeyın ama bıberon vermeyın bence bir bağlandı mı zor ayrılıyor bunu da yasadım.Biberon yerıne sagdıgını kasık ıle ver.Daha 3 gun olmus dogum yapalı,emzırdıkce gelır sutun merak etme🥰
zeynepAasya snssnm benim de aynı durumdaydı slikon uç ver dedi hemşire göğüs ucun küçük tutamiyo sinirleniyo demişti. 16 günlük oldu çok rahat emiyo şuan hala kullanıyorum ucu
snssnm Cyerg ben elimde sıkıp ağzına tutuyorum tadını alınca ağzına alıyor ama çekemeyince geri bırakıyor
snssnm sedaozdemir meme ucum var pompa ile sağmaya çalıştım ama çok az hatta biberona düşmedi hani başlığında kaldı
snssnm zeynepAasya darısı başımıza inşallah çok istiyorum bebem emsin sağlıklı olsun mama şişirecek anne sütü değil sonuçta üzülüyorum
edafmo snssnm silikonu tutması daha kolay olur biberonu tutabildiğine göre.. hiç endişelenmeyin bende kullandım 2ay, sonrasında bıraktırdım. Bebeğiniz hazır hissettiğinde siz de bırakırsınız🥰
sedaozdemir snssnm yine de böyle düşünüp kendinizi üzmeyin mama ile büyüyen çok çocuk var hepsi de gayet sağlıklı. Mama ile şişireceğim çocuğu sütümü veremedim gibi bir psikolojiye girmeyin. Sütünüz de bundan etkilenir
Dilosko Doğumdan sonra yüzde 5-10 arası kilo kaybı olur bunu normal kabul ederiz . Sütünüz genelde ilk hafta çok az gelir , o da kolosturum dediğimiz sütte . Bol antikor içerir . Pes etmeden emzirin 🌸 hem emme refleksi gelişir , hemde sütünüz çoğalır
Senazz11 snssnm canım 20 gün önce doğum yaptım 1 hafta tutmadı hastanede kaşıkla ver dediler kaşıkla ağzına dokuyordum eve geldim silikon uç aldim onunla emmeye başladı 1-2 gün sonra olucak gibi değil sürekli onunla olmaz diye göğüs ucum yoktu çeke çeke çıkardım tutucak şekilde canım yandı ama çok şükür tutu emmedigi için ağlaya ağlaya emziriyordum demem o ki silikon uç biberon hepsi boş göğüs ucunu sıkıp ağzına yerleştir damakta hissetse direk tutuyor sadece biraz sabır canım sinirden elim ayağım titriyordu aç kalıyor zannediyordum
Dilaraaa2131 Bence biberonu bir an önce bırakmalısınız. Bende aynı şeyleri yaşadım. Biberondan yorulmadan cuk cuk cuk süt geliyor sonra memeyle uğraşmak istemiyorlar. Eds sistemiyle emzirin bence üstünüz çoğalıp bebiş alışana kadar minik incecik bir hortum var bir ucunu biberonun içine atıyorsunuz diğer ucunu göğüsünüzle birlikte bebeğin ağzına . Hem mama içiyor hem meme emiyor