Bebeğim 2 gün sonra 3 aylık olucak dünden beri zorla içiryorum sütünü normalden az içiyor 2 3 saat de bir içerken şimdi 4 saat de aç kalsa istemiyor içse de çok az içiyor bu normal mi acaba bir rahatsızlığı olabilir mi ağlaması ateşi yok şükür ama içmedikçe ben aç kaldı diye düşünüyorum