Alparslanbey_ Oglum 4 defa işitme testinden kaldı ama bunların 3 ü uyandığı kipirdadigi tam derin uyumadigi için bizi bir üst test olan abr testine yonlendirdiler abr testine girip geçenler ve gecemeyenler sonraso nasil ilerliyor
1Cicianne Ruruko Alparslanbey_ aynı bende 37 haftalıkken doğum yaptım yenidoğduğunda geçemedi sonra yoğun bakıma girdi daha sonra bir üst işitme testine gönderdiler banyo yaptırdıktan 2 gün sonra götürdüm uyku saatinde çok şükür geçti
Tugcebyrk Alparslanbey_ merhaba kızım 38 hafta doğru bizde 3 kere geçemedik sarılık olmuştu kızım onun geçmesini bekleyip bir daha yaptırdık öylelikşe geçmişti
Ilosumm Alparslanbey_ Bera testinde çocuğu test saatinden önce atıyorum eğer sabah 9 da ise test geceden kaldırıp uykusuz bırakmanız gerekir. Yani bayılacak kadar uykusuz kalması lazım. Test olacağı vakit uyuyup doğal derin uykuda hareketsiz teste girmesi lazım. Eğer derin uyursa 2 saat falan sürmüyor 45 dakika falan sürmüştü bizimkisi. Bebeğim işitme engelli. Bı çok kez Bera testi tekrarı yaptık sırf uyanıp yarıda kaldı çoğu
Ruruko Merhaba kızım 37.haftada dogdu.1 hafta yogun bakımda kaldı 2 defa testi gecememiş.daha sonra biz başka hastanede yaptrdık onda da gecemedi yani 3 defa kaldı.40. Haftaya gore hesaplanıp 3 ay sonra bera testime girdik ve gecti cok şükür.
Ruruko Bera testi içinde mutlaka 3 ay bekleyin.zaten hastanelerde bekletiyorlar genelde.cunku dogumdan sonra 3 ay kulak gelısımı devam ediyormuş.kaç haftalık dogdu bebegınız?su an kac aylık?
Alparslanbey_ İnşallah bizimde geçer peki abr testi öncesi onerileriniz neler kızlar 2 saat uyuması gerekliymis ama benim oğlum gündüz nerdeyse uyumuyor diye bilirim