sibelbuyuk Merhaba, normal doğum yapalı 2 ay oluyor. 40 ım bittikten sonra hemen adet oldum ve adetim bittikten sonra tekrar kanamam oldu. Doktor rahim kasılmalarında dolayı norma olduğunu söyledi aranızda böyle bir durum yaşayan var mı?
marinelife sibelbuyuk kanama miktarınız ve kan yoğunluğunuz nasıl? Rahim zarınızda iltihaplanma olabilir kısa bir antibiyotik tedavisi ile kesiliyor kanama emziriyorsanız emzirmeye de engel değil
marinelife sibelbuyuk bende olmadı ama bir arkadaşım çok çekti gittiği doktorlar da sebebini bulamadı kan alıp Allah Allah neden ki diyip o anlık kanamayı kesecek ilaçlar veriyorlardı ilaç bitince tekrar başlıyordu kanama. Sonra benim doktorumu tavsiye ettim üst yorumda dediklerimi dedi ve şak kesildi normal adete döndü
sibelbuyuk marinelife kontrole gittim rahim duvarı ve yumurtalıklar normal dedi. Sık emzirmeye çalış dedi, rahim kasıldıkça kesilecek dedi. Ama daha önce kimsede böyle hafta da bir kanama duymadım.
marinelife sibelbuyuk zaten ultrasonda görememişti benim doktorum da her şeyin normal eğer böyle bir kanama varsa sebebi budur demişti. Hangi şehirdesiniz?