1Cicianne Sorum yukarıda 35 gün sonra dikişlerim birden düştü ve ertesi günü kahverengili kan geldi peçeteme baya geldi kuruladım kaşınma oluyor 1 ay sonra hiçbir şey yokken dikiş açılmaz demi ya off
melike567 1Cicianne dedikleriniz aynısı oluyir bendede kasinti falan devam ediyor ama bugun lekenme olmadi hic kahverengi geldi pembe gibi geldi binkacgun bugun hic gelmedi acilma degildilr herhalde iyileşiyor sanirsam
Elyaa 1Cicianne Doktorunuz sizi cagirmadi mi hic dikislerinizi kontrol etmek icin? Mesela ben gittigimde dikislerin kendi dusmesi icin kuru tut surekli demisti. Bi sonraki kontrolde ikisi dusmus biri duruyodu kendisi de onu aldi bi sorun olmadigini soyledi. Kaynadiktan sonra dikis acilacagini sanmiyorum
Elifelifelif 1Cicianne iç dikişlerinizden olabilir mi ? Ama bel ağrısı karın ağrısı varsa adet oluyorsunuzdur bence
1Cicianne melike567 doğumdan sonra 25 gün kanamam olmuştu da 40 ım çıkıyor 40 ta olabilirsin demişlerdi bana ama normal regl değil kahverengi leke geliyor
PrensesAnnesi8323 Bende de aynı şekilde oldu lekelenmeler gelmişti ama şükür açılma falan olmadı. Aynadan bakma imkanınız varsa bir bakın isterseniz
1Cicianne PrensesAnnesi8323 baktım normal duruyor hatta dikiş varken üstte bir büzüşme vardı dikişler düştükten sonra baktım ki büzüşen yerde düzelmiş biraz
PrensesAnnesi8323 1Cicianne tamam canım eğer iltihap veya açılma yoksa öyle lekelenmeler gelmesi normal benim 40 ım çıkmasına rağmen hala lekem geliyordu. Şuan 2.5 ay oldu doğum yapalı 2.aya kadar geliyordu daha yeni yeni kesiliyor
1Cicianne PrensesAnnesi8323 ya 1 ay sonra açılma olmaz herhalde Birde lekem in içinde sanki ip geldi ben mi benzettim bilmiyorum da
Lfdmrc 1Cicianne ipler o şekilde düşüp iyileşiyor zaten canım 😇iyileşiyor demektir önce kırmızı sonra kahverengi sonra beyaza dönüyor akıntı. Yinede istersen git bi doktora ama korkma iltihap gibi sarı irin tarzı söyler yoksa etrafında
BetulDefnee Benim 40ım çıkmadan rwglim başladı sizin de regl olabilir ? Bir de dikiş düştüğünü nasılsın anladınız ki ben hiç öyle bir şet fark etmedim ama bana 4. Haftadan sonra ağrı olmamalı gibi geliyor doktora kontrole gittiniz mi?
Lfdmrc BetulDefnee düşerek kapanıyor dikişler zaten benimde aynı ☺️40 gün oldu benim hala agrım var dikişe bağlı
1Cicianne BetulDefnee ağrı yok zaten 2 hafta oldu ağrı da değil oturamıyodum yani Dikişler hepsi birden dün düştü birbirine bağlıymış zaten daha sonra da bugün hafif leke gibi kan geliyodu kasığımda ve belimde hafif sızı var sanırım adet oluyorum. Adet olurken içteki dikişlerde geliyor olabilir mi sanki benzettim ipliğe de
BetulDefnee 1Cicianne Lfdmrc ya çok şaşırdım ben hiç öyle dikiş falan görmedim 🙄 acaba dikişler arası farklılık mı var bilemedim şimdi
1Cicianne BetulDefnee bende görmem erir gider sanıyordum da düştü herhalde eriyen dikiş düşen dikiş farklı
Lfdmrc BetulDefnee eriyen dikiş dyorlsr iç kısımlar eryor dıştan gecenler düşüyor farklı olabilir tabi belki.
1Cicianne Yagmur988 PrensesAnnesi8323 Ya 40 ım çıktı adet görmeye başlayacağım herhalde karnımda belimde hafif sızı var regl ağrısı yani kahverengiden pembeye dönmeye başladı leke ve lekeyle birlikte baya ip geliyor iç dikişler mi bu iyleştiği için döküyor mu acaba sizde de oldu mu