Seventhingss mama da verseniz uyanacak çünkü meme beklentisi var o çığlığı biliyorum ben de diş sanıyordum vs her seferinde ama meme için kalkıp bağırıyor en sonunda 1.5 yaşına geldi memeden kestim rahat ettim ben uyku gerçekten insanın en önemli noktası çözüm sunamadım size ama memeden kesmedikçe devam ediyor bu durum belki uyku meme ilişkisini çözebilirseniz yardımı olur yanınıza alıp kitap okuyarak yatırmak gibi ben 1 yaşından sonra gece beslenmesini kesip böyle yapmaya başladım, yine de kesintisiz uyumadı kalktı ağladı ama uyanma süreleri 2-3 saate çıktı en azından. 1.5 yaşında da kestim şu an 2 yaşına yakın uyuyor geceleri kesintisiz. Geçiyor geçiyor ama bizden gidiyor 😮💨