Sevoinci Bebeğim 4 aylık olacak hala çok şişiyor ve akıyor ne zaman terbiye olacak her gece sağıyorum hala 😔
Mferideb Sevoinci maşallah benimde öyleydi 5. Aydan sonra yumusadı iyice tabi bizde tazyikten dolayı da meme reddi vardı şimdide tazyik yok ama saçma bi şekilde hırslı emiyor hala red…
Sevoinci Mferideb benim de tazyikli ama bebiş alıştı mecburen naptıysam geçiremedim çünkü 😔keşke öyle olmasaydı,fazlası da azı da sıkıntı şu olayın da arkadaş
Mferideb Sevoinci aman olsun alışsın şimdi benim ki tazyikli istiyor sürekli tazyik olmayabiliyor neden bilmiyorum bu sefer sinirleniyor emmek istemiyor bu yüzden memeyi bırakmasa iyi
Nilay07 Birdirbire üstüm hep ıslak gece kaç defa değiştirirdim şimdi yumus yumus memeler sütüm mu yok diye üzülüyordum ilk annelik tecrübem terbiye mi oluyormuş yeni öğrendim bebeğim de emiyor halbuki ben yine de üzülüyordum
Sevoinci Mferideb bu postu açtım bugün aynı sorunu yaşıyorum göğsüm bugün söndü resmen birden benimki ağlıyor neh neh diye napcağımı şaşırdım bakıyorum elimle akıyor 4.ay atağındaymış sanırım ondan mı bilmiyorum
Miniktirtil Kızlar memintolar terbiye olunca sağında yine aynı miktar mi çıkıyor yoksa daha mi az , bir makalede okumuştum terbiye olunca bebek emdikçe üretiliyor o an geliyor bundan dolayı pompada az çıkar diye , sizde durumlar ne