Herkese merhaba. Oğlum 3 yaşına girecek 12 haziranda. Ama ne bende psikoloji bıraktı ne kafa ben bittim artık kızlar. Bittim ya. Yaklaşık 10 gündür gece birden uyanıp aptalca ağlıyor kek yiyecem diye süt içecem makarna yiyecem gibi gibi. Uykumun en tatlı yerinde kafayı yiyorum. Ve tıka basa tok yattığı halde. Nedir bu neyin nesidir ben çıkdırıcam artık. 10 gün oldu her hece krizler uyanıyoruz. Sabrımjn sonuna geldim. Uras zaten hep zor bir çocuktu ama bu gece uyanıp krize girmeleri beni bitirdi kızlar. Aranızda öyle olan var mı ?