Bizde 6 aylığız aynı durum bizdede var yatağı yatağımızla aynı sırada yanımda oldupu halde bnmle uyuyor soğuktan dedim uyku tulumu aldım yok. Bizim kokumuz dedim çarşaf serdim yok. Uyandığında yanında hemen emzirdiğim için oluyormuş 2 gündür yatağında yatırıyorum uyanıyo emmek için yan dönüyo aranıyo almıyorum sonra uyuyor normalde 4-5 saat arayla emer bildğim için emzirmiyorum. Gözlerini açıp ağlıcak gbi olursa alıyorum kucağımda sarılıp yatırıyorum. İnş etkisini görürüm