Hanımlar bebeğime molfix alıyorum normalde ama dün civile gittim bantlı bez kalmamış bende kilot bez aldım ama az önce bebeğim uyandığında bi baktım kendini ıslatmış su gibi olmuş olduğu gibi çişi dışarı fışkırmış gecenin bu saatinde üstünü değiştirmişim ben gibi kilot bez kullanıp bu durumu yaşayan var mı hata mı yaptım kilot bez almakla 🙄