Kızım normalde çok sosyal bi bebek evde ben hariç bir kişi dahi olsa onunla vakit geçirir kolay kolay sıkılmaz eğer evdeki kişi onunla alakadarsa ilgileniyorsa falna çok iyi. Ama normalde akşama kadar ikimiz evde yalnızız ve asla bensiz durmuyor oyun oynamıyor paçamdan ayrılmıyor hiç simdiye kadar bağlanma dönemi vs dedik bu biraz huy oldu gibi. Daha kötüsü ise mesela 2 dkligina bı oyuna daldı diyelim ben yanından ayrıldığım saniye bitiyo. Hemen benim pesimden geliyo korka korka telaşlı bı vaziyette. Mesela ortam sessizken ona seslensem yine öyle çok korkuyo koşa koşa bana geliyor. Ne yapacağımı şaşırdım korkuyo olsa biri varken de aynı olur mesela annem bizdeyken evin en ücra köşesine gidip biseylerle ilgileniyo bazen ama kimse yokken gitse bile benim olmadığımi fark ettiyse ki maks 2 dk içinde fark ediyo hemen korkarak koşarak geliyo yanıma. Bu neden olur acaba? Yaşı gereği mi? Yaşayanlar var mı benden başka