hlytapan kafana gore dusunme lutfen niye bu kadar erken gecme meragindasiniz ek gida 180 gunu bebekler icin tamamlanmali deniliyor her yerde ilk 6 ay anne sutu yada formul mama diye bosuna denmiyor bir arastirirsaniz bebekler mide ve bagirsaklarinin gelisimini 180 gunde tamamliyor ve egerki doktor uygun gorurse kilosu 5 aylikken dogum kilosunun 2 katina cikmis mi gelisimi iyi mi degilmi bublara bakarak size zaten dicek ben mama ile beslememe ragmen bile doktor 6,5 ayda gec dedi bu kadar acele etmeyin zaten cocuklar gecicek ek gidaya