Canım ben doğum izninde olan bir hostesim pek bişeye gerek yok aslında hostesler gelip sana bebek kemeri verecek o kemeri kendi kemerinden geçirip bebeği kucağında bağlamalısın ona koltuk verilmiycek tabi ki bebek arabasını uçağın kapısına kadar götürebilirsin baş üstü dolabına sığmayan arabaysa eğer içeri alamazsın uöağın kapısında bırakıcaksın ekipler kargoya koyucak inerken de uçaktan yine ekipler ilk onları çıkarıcaklar ve alıp devam ediceksin eğer grip nezle gibi bir rahatsızlığınız varsa özellikle bebekte farkediyorsanız burun tıkanıklığı vs varsa uçulmasını önermem basınçla beraber inanılmaz can yakar