Piritoiya epilepsi ms filan mı? Kafama zaten yeterince takıyorum da, Allah korusun başıma bir şey gelse ne yapmam gerektiğini nasıl önlem almam gerektiğini bilmiyorum. Rabbim evlatlarımızı da bizi de korusun. Sizin bebeğiniz de çok hızlı nefes alıyor muydu uyurken? Derinden..
Kesik kesik.