Kızlar 3 haftadır tuvalet eğitimi verdik. Gündüz tamam artık. Tamamen öğrendi. Dışarı bile çıkıyoruz. Kaçırma yok geldi mi hemen söyler. Ama gece… asla ve asla kalkıp da çişim geldi demez altına yapar. Yatmadan su içirmemeye çalışıyorum. İmkanı yok ağlıyor. Su içmeden uyumuyor. Ben işemeden yetişir arada kaldırırsam şanslıyım yoksa kaçırıyor. Napıcam ya ne zaman öğrenecek bunu anlamadım gitti. Çarşaf değişmekten bıktım. Gündüz tutan gece de tutar diyorlar bizde tam tersi…