Volnes benim oğlum da 20 aylıkken ilk defa parmak ucuyla yürümeye başlamıştı fark ettiğimizde kötü yönle düşünmemiştim tatlı da geliyordu açıkçası ama OSB belirtileri arasındaymış aslında çok sık tekrarladığı bir harekette değildi ilk gözlemleyin eğer bu durum devam ederse çocuk gelişimci ile iletişime geçebilirsiniz 🙂