Prensesannesi1104 Ben kadınlar günü için tatlı yapacaktım saray sarması yanlız muhallebinin içine tereyağı bide vanille eklemem gerekiyordu en son eklemden tepsiye boşalttım ne yapacağım tadında bi farklılık olur mu geri dönüşü yok çünkü 😔😞
Lululi Prensesannesi1104 tereyağı ben hiç koymuyorum vanilinde kokusunu güzel yapardı ama olmasada olur
Beyninizikullanmakucretsizdir Prensesannesi1104 üstünden serpseniz vanilyayı ismini unuttum minik süzgeç mi desem bir mutfak eşyası vardı ya tam hatırlayamadım adını 🥴
Deletedmom_68 Prensesannesi1104 hee pardon öyle kadınlar günü bişey olmaz ben de çoğu zaman unutuyorum tadı kötü olmuyor
Prensesannesi1104 Beyninizikullanmakucretsizdir bende mutfak eşyası olarak dediğin şey yok süzgeçte yok 😅 yani ya serpeceğim üstüne yada koymayacğaım serpsem kötü durur mu az bişey
Prensesannesi1104 Deletedmom_68 çok sağol ya ayy gerçekten hiç bi işe yaramıyorum ben illaki elime yüzüme bulaştırıyorum yapacağım işi gün yapıyoruz yarına vereceğim artık yesinler 😅
Beyninizikullanmakucretsizdir Prensesannesi1104 kötü olmaz iyice dağıtın kendisi erir üstünden zaten 😅
Prensesannesi1104 Beyninizikullanmakucretsizdir ayyy çok sağol yaptım attım dolaba 😅😅 aman yesinler ne olucak
Deletedmom_68 Prensesannesi1104 ahaha bi şey olmaz vanilya güzel tat koku bırakıyor ama şimdiki kullandığımız vanilyalar da eskisi gibi değil varla yok arası zaten boşver 😆
Beyninizikullanmakucretsizdir Prensesannesi1104 birşey olmaz Allah’ın izniyle sadece tat veriyor bir zarar vermez tatlıya 🤓
Prensesannesi1104 Deletedmom_68 üstüne serptim erdi üstünde yuvarlacağım zaten tatlıyı bakarsın daha güzel olur 😂😂
Prensesannesi1104 Beyninizikullanmakucretsizdir gerçekten rahat uyuyacağım şimdi iyi ki yazdınız vallahi çok sağol iyi geceler canım benim bebem uyanmadan biraz yatayım 😂😂😂
Beyninizikullanmakucretsizdir Prensesannesi1104 tadı nasıl olmuş yazarsın sonra merak ettim 😬 iyi geceler 🫶🏻
Prensesannesi1104 Beyninizikullanmakucretsizdir 😂😂 ayyy kusura bakma az önce uygulamaya girip gördüm vallahi çok güzel olmuştu herkes çok beğendi tsdında hiç bi değişiklik yoktu 😘🌸
Beyninizikullanmakucretsizdir Prensesannesi1104 ohh rahat bir nefes aldım korktum birşey olursa ama korktuğum şey olmamış 😂 zaten vanilya tatlıya bir zarar vermez afiyet şifa olsun inşallah 🥰
Prensesannesi1104 Beyninizikullanmakucretsizdir yok yok hiç bişey olmadı çok çok sağol gayet güzel oldu 😍😘