Freshh00123 Yarın 6bucuk aylık kızımla İzmir’den Gaziantepe gideceğiz hadi bakalım ben çok heyecanlı ve biraz stresliyim inşallah güzel geçer , sizin deneyimlerinix nasıldı tavsiyeleriniz olur mu acaba annelerimm 🥰
Zemherim Freshh00123 kızımla 5 kez falan bindik uçak kalkacağı zman emzirdim hiç ağlamadı basınç dan dolayı kulakları acıyor ağlıyorlar emerse ağlamaz emmiyorsa biberon verebilirsiniz hayırlı yolculuklar
Freshh00123 Zemherim evet bunu deneyeceğim kalkış ve inislerde emzirin diye okumuştum teşekkür ederim ☺️