Benim şuan 10 ay 4 günlük bi oğlum var 2 aylıkken emmeyi birakti bende 5. Aya kadar mama ve sagarak besledim sonra sütüm artık makineye gelmeyince bende bıraktım sagmayi gel zaman git zaman öyle hiç acaba sut geliyormudur diye bakmadim bugün sansa göğsümü baya bi sıktım sıkınca sut gelmeye başladı kesilmemjs yani baya da bi geldi hemen oğlumun yanina koştum uykuda alır mamayi hep göğsümü verdim almıyor uykuda bile suratını eksitti döndü uyudu o kadar küçük ayda bıraktı ki memeyi memenin nolduginu bile bilmiyor başına böyle birsey gelen varmi nasıl dondurebilirim memeye