Gmzce 19 aylık 10,5 kilo aşırı iştahsız. Sabah olsun istemiyorum sürekli stres içindeyim bütün gün acaba ne yedirsem nasıl yedirsem diye düşünüyorum insanlarda sürekli bu çocuk hiç büyümüyor gelisiminde sıkınti mi var diyip duruyor ama daha 2 gün önce bütün tahlillerini yaptırdım herşeyi normal elimden bir şey gelmiyor