Trendyoldan almıştım hamıleyken 12 lı paket şeklınde bebeğim 3 aylık oldu pamuktan ıslak mendıle geçeyım dedım ınanılmaz kötü koku var çok durdugu için mi bu böyle yoksa skt falan mı var bu mendıllerde ilk defa karşılaşıyorum . Aynı sorunu yaşayan var mı?