Hanımlar 8 aylık oldu bebegim mama anne sütü destekli gittik hep. Fakat artık meme almıyor ağlıyor zaten sütümde oldukça azaldı yani bugun dısardaydım saĝım yapamadım iki gogusten toplam 40 ml sut cıktı ve artık sagma surecide bebi yormaya basladı. Sütten kesmelimiyim diye düsünüyorum ama eminde degilim yarın doktoruma danısacagım bilen biri varsa yardımcı olabilir.mi