Kızlar bebeğim 2 yaşında biraz geç oldu ama isminini değiştirmek istiyorum değiştirmek değilde en azından yanına bir isim daha koymak istiyorum ölen bi yakınımızın ismini koydu eşim ve ölen kişinin ismini vermek onun kaderini akıbetini aynı titreşimle çocuğa geçiyormuş yani bunu cok geç öğrendim bilseydim koymazdım zaten eşim çok ısrar ettiği için koydum böyle birşey mümkün mü