Misskokulum İç bölgenin iyileşmesi,organların yerine oturması vs derken bir zaman lazım. Bu kişisel yapınızla alakalı. 4-5 ayda geçip ince çizgi hali alan da var, 1-1,5 senede de.
Örneğin benim tam 1 sene oldu,ince çizgi halini almaya yeni başladı.Hissiyatsızlık var zaten onun olacağını biliyordum.Daha önceki başka ameliyatlarımdan dolayı cilt yapımı tanıdım ve keloid oluşum da bekliyordum ve sağ tarafa doğru oldu mesela.Sağ ve sol dikiş bitim yerlerinde pembelik hala var,hepsi normal.