Merhaba sevgili anneler :)
38+4te 2800 gr doğdu kızım. Şu an 4 ay 26 günlük kızım ve kilosu 5740. Son aylarda kilo aşımı oldukça düştü. Özellik son 2 aydır sadece 400 gr almış. Doğduğundan beri çok kısa süreli emiyor ve hep huysuz bir bebek. Bugün doktorumuz başka bir sıkıntısı olabileceğini söyledi ve bizi gastroenteroloji bölümüne yönlendirdi. Kilo aldırmak için ne yapabilirim, siz neler yapıyorsunuz ya da sizin beklerinizin gelişimi kilo alımı nasıl? Yardımcı olur musunuz lütfen çok zor durumdayım. :(