Kizlar hangi deterjanı kullanıyorsunuz e bebeğin kendi markası olanbaby me ve uni baby kullanıyorumhem yumuşatıcı hemde deterjn olarak ama bebeğimin kiyafetleri üç dört yıkamadan sonra solmaya başlıyor . Beyazları renklileri ve koyulari ayrı ayrı yıkıyorum böyle sorunla karşılaşan oldu mu artık çok sıkıldım bu durumdan