Gonul1 Merhaba arkadaşlar biz bu gün 14 günlük olduk ve ben endişe ediyorum doymuyor diye bazengünde 3-4defa tapıyorbüyük bazen de hiç yapmıyor sütümün daha çok gelmesi için ne yapmalıyım
Morcivert061 Gonul1 canım sen emzırdikçe gelicek sütün boş bol su iç. Günde kaç bez değiştiriyorsun onu takip et 5 bezi geçiyorsa hiç dert etme demıstı bana doktor
Muhammedtrn Gonul1 çok bez kirletiyosa korkma doymuyor gibi davranıyor olabilir ama çiş çoksa doyuyordur doyma hisleri henüz yok ne kadar verirsen o kadar içer hiç yok demez inşallah sadece anne sütü için tabi 🤗
Morcivert061 Gonul1 çiş yapması önemli zaten cnm ilerleyen zamanlarsa kakasını günde bi defa yapıcak zaten sen çiş takibi yap 5 bezden snra hiç dert etme bazen 5 dk eminle bazen yarım saat ama sen ilk aylarda 2 saatte bi mutlaka emzir uyurken bile uyandır