Iyi geceler anneler her kese .Kizim 7 aylik kucagimdayken kafasini kapiya vurdu arkaya giderek ama hafif cok diyil yani az agladi hem de siddeti de cok diyildi yani ama sonucda bebek..fakat sonrada kusdu ama yemek yiyip kusdu boyle hic bi belirti falan da yok ama korkdum bisey olurmu ne yapayim 🥹🥹🥹