Kızlar 3.5 yaşında oğlum var. Arkadaşlarıyla bir problem yaşadığı zaman çok ağlıyor. Mesela bi arkadaşı onunla oynamasın direk yanima ağlayarak geliyor ve bitmek bilmiyor o konu gece uyuyuncaya kadar devam ediyor. Bir arkadaşı ona bağırdı diye anne bana bağırdı çok üzüldüm diye sürekli ağlayıp kendini üzüyor ve hırçın oluyor. Bende çok üzülüyorum onun haline. Ne yapmam lazım nasıl davranmam lazım bilemiyorum