Havvaa-Nilasya bizde 7,5 olduk. Akşam mualebı yaparım zorla az bise yer .9 da uyur.sabaha kadar hiç bişe içmez.(mama içmiyor, emmıyor sutum de yok zaten ) yanı gece beslenmesi yok .Bende üzülüyorum buna.bıberonda tutmuyor..
Sabah 9 da kayısı kıvamı bir yumurta sarısı yer, 11 de minik bir kavanoz yoğurt yer, 2 de 3 yemek kaşığı kadar çorba içer .5 te 1 yemek kasıgı kadar muz-avakado karışımı ,( elma-muz, elma-armut gıbı degısıyor) 8 de mualebı yer(irmik-yulaf unu, ceviz rendeler hepsini pişirir en son üstüne pekmez) 9 da uyur.