k_elebek merhaba bebeğiniz kaç aylık? Bizim doktorumuz burnu aktığında serum fizyolojik sık bırak bütün pislik diğer delikten çıkarsak demişti akarken ben fizyolojik sıkıyorum ama çekmiyorum akıyor ve herşey çıkıyor aklınızda bulunsun. Tıkalıysa eğer iliadin burun spreyi sıkıyorum cocuklar icin zaten, baya açıyor. Hırıltı konusunda kızımdan aşırı derecede çektim, astım bronşiti varmış meğerse. Daha bebekken korkutucuydu, ama büyüdükçe o bile azalıyor bu senenin modası da hırıltı sanırım herkeste aynı şikayet var maalesef, rabbim şifa versin tüm hastalara gecmis olsun💐