Harunsmsk 40.ın çıktığı gün oldum yaklaşık 7 gün yoğun kanamayla geçti sonraki 6 ayda öyle normalime göre kanama aşırıydı yani günde 4-5 bebek bezi doldururcasına ama eskiden ağrım olurdu sadece kanama arttı ağrı sıfırdı, 6. aydan sonra eskisi gibi daha az gelmeye başladı 3 gün yoğunsa sonraki günler damla şeklinde ağrıda başladı ama eskisi gibi değil daha hafif, yoğun kanama şikayetini doktoruma sorduğumda zamanla azalacak demişti dediği gibide oldu kolay değil hamilelik doğum derken hormonlar evrim geçiriyor eskiye dönmeside zaman alıyor umarım sizin daha kısa sürede döner