@Haticekanik bebeğim ateş enfeksiyon yüzünden hastanede yattı kuzum doktora götürmende fayda var idrar yolu enfeksiyonu geçirdi ateşi hiç bi şekilde düşmedi fitil dahi verildi düşmedi 7 gün yattı hastanede böbrek rahatsızlığı oldugu için asla enfeksiyon geçirmemesi gerekiyordu her gün antibiyotik içtiği halde geçirdi birde, zaman geçmeden düşmezse ateş götür doktora için rahat etsin